Indstilling til Idrætsambassadører - Hold

Hvert år hædre Vesthimmerlands Kommune de idrætsudøvere, som gennem det seneste år har opnået flotte resultater, som vi alle i Vesthimmerland, kan være stolte af.

For at kunne blive indstillet til idrætsambassadør skal udøverne enten være bosiddende i Vesthimmerlands Kommune eller være medlem af en forening/klub, som er hjemmehørende i Vesthimmerlands Kommune.

I forbindelse med hædring af Idrætsambassadører - hold, er der opstillet følgende kriterier for indstilling.
•    Jysk mester – officielle, DGI- og Forbundsmesterskaber (ikke 2. og 3. pladser)
•    Nationale mesterskaber – 1., 2. og 3. pladser
•    Nordiske mesterskaber – 1., 2. og 3. pladser
•    Europamesterskaber – 1., 2. og 3. pladser
•    Verdensmesterskaber – 1., 2. og 3. pladser
•    Deltagelse på landshold

Udover ovenstående Kan hold som er oprykket til en af nedenstående rækker også indstilles til Idrætsambassadør:

•    Danmarksserie
•    Jyllandsserie
•    Divisionsrækker

Frist for indstilling af kandidater til Idrætsambassadører 2017 er søndag den 22. oktober.

Indstilling

Beskrivelse af præsentationen

Antal på holdet

Kontaktoplysninger