Louns Beboerforening

Louns Beboerforening arbejder på tværs af alle helårsbeboere fra hele Louns området samt beboerne fra de 4 sommerhus grundejerforeninger. Jo flere medlemmer vi er i Louns Beboerforening, jo stærkere står vi sammen, og jo flere aktiviteter kan vi stable på benene.

Bestyrelsen på 5 medlemmer samt 2 suppleanter består af en blanding af både helårsbeboere og sommerhusbeboere, så alles interesser varetages.

Foreningens formål er at forestå og tage initiativer til arrangementer, underholdning af enhver art, bevarelse af Louns som en levende landsby, og alt hvad bestyrelsen ellers finder relevant for Louns beboere.

Aktiviteter

Aktiviteterne er mangeartede lige fra sommerfest for medlemmerne, julehygge og indsamling af inspiration fra medlemmerne, fælles arbejdsdag til forskønnelse af Louns til fællesspisning og grillning ved foreningens grill plads ved madpakkehusene, foredrag, førstehjælpskursus og oprettelse af gruppe med lokale hjertestops hjælpere mm. Louns Beboerforening laver også fællesarrangementer med omkringliggende beboerforeninger som fx. en fælles cyeltur, hvor vi besøgte hinandens landsbyer

Beboerforeningen har gennem tiderne fx. opstillet madpakkehuse og skraldespande, lavet grillplads, opsat bænke, lavet optræksrampe til både, opsat stærehøjhus samt blomsterkasser i Louns.

Medlemmerne af Louns Beboerforening modtager løbende nyhedsbreve fra foreningen, så man kan følge med i hvad bestyrelsen laver. Generalforsamlingen ligger i september, hvor man bl. a. kan høre om årets aktiviteter.

På Facebook kan man også følge med i Louns Beboerforenings aktiviteter, idet der både er en åben Facebook gruppe, som alle kan følge med i (søg på louns-opslagstavlen) samt en lukket gruppe kun for medlemmer (søg på Louns Beboerforening medlemsgruppe) hvor foreningens medlemmer kan kommunikere med hinanden om mere interne ting, samt læse nyhedsbreve osv. Vi anbefaler, at man som medlem melder sig ind i begge grupper, hvis man er Facebook bruger. Det er hyggeligt at følge med i specielt den åbne gruppe, hvor man kan følge med i hvad der rør sig i Louns i løbet af året.

9640 Farsø

Lounsgaardvej 5