Himmerlands Garderforening

Kort om os

Kære garderkammerat

Vi byder dig hjertelig velkommen i Himmerlands Garderforening.

Du vil ved vore arrangementer møde garderkammerater af forskellige årgange og forhåbentlig også din egen. Du vil der igennem kunne fortsætte det gode kammeratskab og genfinde den ånd og tone, som du lærte at kende og sætte pris på under din tjenestetid ved Den Kongelige Livgarde,

Gennem garderbladet, som du vil modtage hver måned, kan du følge med i hvad der sker med din gamle afdeling samt de begivenheder, der foregår indenfor gardersagen.

I vores skydeafdeling vil du møde mange aktiviteter, såvel når det gælder skydning som bare det at kunne hygge sig med en snak eller lignende. Det samme er tilfældet ved vore bowling- og golfarrangementer eller når vi samles til en tur ud i det blå.

Vi glæder os til at møde dig og håber dit medlemskab må give dig mange gode og hyggelige stunder i gamle garders kreds.

Himmerlands Garderforening

9670 Løgstør