Vester Hornum Løberne

Vester Hornum Løberne blev stiftet i foråret 2014, efter at nogle styker i flere år havde løbet fast sammen.

Vi er en lille forening, som lægger vægt på gode løbeoplevelser i en hyggelig atmosfære - med fokus på det sociale. Der er således ikke noget krav om, at du skal deltage i langdistance-løb og konkurrencer. Det er helt op til dig selv.  Vi løber på flere niveauer og forskellige distancer, som vi aftaler, når vi mødes.

Vi løber tre gange om ugen året rundt - tirsdag og torsdag kl. 17.00, samt lørdag kl. 8.00

Vi mødes altid på p-pladsen ved V. Hornum Kirke med mindre andet er aftalt.

I løbet af året har vi flere forskellige arrangementer, hvor vi først motionere og efterfølgende hygger. Det kunne f.eks. være

• Dagen før Storbededag, hvor vi går/løber Rise rundt og bagefter hygger med lune hveder
  • Motion på hjertestien i Ertebølle efterfulgt af kæmpe is på campingpladsen
  • Grill og motion i august måned. Vi motinere en kortete rute så mange gange man har energi til - efterfølgende spisning i FDF-huset
  • Brunch og motion i Rønbjerg

Find os på Facebook - eller søg på ”Vester Hornum Løberne” og anmod om at blive medlem :-)

Alle er  meget VELKOMMEN til at deltage sammen med os. Jo flere, jo sjovere!

Uanset hvor langsomt det går,
overhaler du stadig dem hjemme på sofaen

Alle der får snøret løbeskoene og kommer afsted
er rigtige løbere – uanset distance og tempo!

• Formand
    Inge M. Jensen