Hornum Idrætsforening

Beskrivelse

Hornum Idrætsforening tilbyder fodbold (inde og ude) samt badminton. Hornum Stadion er stedet, hvor ung som gammel mødes til fodbold. Der er aktiviteter flere dage om ugen og om weekenden spilles mange kampe, og byens borgere er flinke til at møde op og støtte de lokale helte.
I ungdomsrækkerne har Hornum IF et velfungerende samarbejde med Vester Hornum IF (HVH). Ungdomsholdene skiftes til at træne og spille kamp i Hornum eller V. Hornum. Der er lokale hold for de helt små. Fra U11 - U18 samles de unge piger og drenge.
I uge 25 eller 26 afholder Hornum IF idrætsuge, hvor alle ungdomshold og seniorhold spiller kampe. Sankt Hans Aften indgår altid i idrætsugen. Denne aften inviteres alle til helstegt gris m/tilbehør og efterfølgende er der båltale og bålet tændes.
I august mdr. deltager flere af ungdomsholdene i Vildbjerg Cup. Et stævne, hvor flere forældre tager med i campingvogn eller telt. Forældre og børn har nogle dejlige dage sammen, hvor det sociale er en vigtig del.
Indefodbold og badminton foregår i Hornum Hallen.

Foreningsoplysninger

Hornum Idrætsforening