Kom og Dans Aars

Dans er livsbekræftende, sjov, god motion og afstressende. Kan du lide at danse til god musik fra 50`ernes rock´n´roll og op til nutidens pop, rock, blues, country og dansemusik? Jamen så se her:

Kom Og Dans Aars er ikke en sportsdanserforening eller danseskole i traditionel forstand, men en forening af danseglade, der danser for sjov. Kurserne bygger på enkle dansetrin, som udvikles til dansevariationer som swing, rock´n´roll, boogie mf. efter nordmanden Johan Fastings kursusoplæg. Dermed er dansen en brugsdans, som også kan bruges når man er til fester.

Danseglæden og det sociale samvær er de vigtigste elementer i forbindelse med indlæringen. I undervisningen skifter vi ofte dansepartner, og det betyder, at man danser med dansere på forskellige niveauer, det bliver man både dygtigere af og lærer de andre i foreningen bedre at kende.

Unge som modne, singler som par, alle kan deltage. Vi starter nye hold i januar og august, hvor der er gratis introaften. Medbring flade sko med glatte såler samt. det gode humør. Vi danser 3 hold, på 3 niveauer, på Blære  Multicenter, onsdage fra kl. 19.00 til 22.00. Adressen er:Gl. Blærevej 58, Blære, 9600 Aars.

Se mere på www.komogdansdanmark.dk/aars

Kom og Dans Aars