Løgstør Padel- & Tennisklub

Løgstør Padel & Tennisklub råder over to udendørs grusbaner til tennis - begge baner ligger ved Lanternen. Her ligger også en ikke overdækket padelbane, hvor man kan spille padel hele året.

I vinterhalvåret kan medlemmer spille på en tennisbane i kunststof i Lethallen, som vi deler adgangen til med LIF. Dermed kan der spilles tennis hele året.

Tennisbanerne gøres spilleklare fra omkring 1. maj og kan benyttes frem til slutningen af oktober afhængig af vejret. Der er opsat udendørs belysning, som aktiveres ved hjælp af en nøgle. Lanternens personale kan kontaktes, dersom ikke-medlemmer ønsker at spille tennis på banerne.

Klubben tilbyder tennistræning af ynglinge (nybegyndere) - kontakt klubbens formand for mere om dette tilbud.

Løgstør Padel- & Tennisklub

9670 Løgstør