Hvem fortjener et ekstra klap på skulderen!?

08.05.2024

Det er nu muligt at indstille kandidater til priser indenfor det frivillige sociale område og fritidsområdet. Der kan indstilles kandidater til:

• Frivilligprisen gives til en person eller gruppe, som har ydet en særlig frivillig indsats i det sociale arbejde i Vesthimmerland.
  • Fritidsprisen gives til personer, som har gjort en stor indsats indenfor fritidslivet i Vesthimmerland.
  • Unglederprisen gives til en ung træner eller leder mellem 13 og 17 år, som har vist stor gejst, gå-på-mod og ansvar.
  • I idrætsforeningerne er der hvert år rigtig mange medlemmer, som gør sig bemærket ved de jyske, danske eller udenlandske mesterskaber – de er vores allesammens Idrætsambassadører, som vi også ønsker at hædre.

Du kan læse mere om priserne og sende din indstilling via Vesthimmerlands Kommunes hjemmeside

Fristen for indstilling af kandidater til priserne er den 19. august 2024.

Priserne uddeles i forbindelse med Frivillig Fredag den 27. september - en del af Fritidsfestivalen i uge 39.

Del meget gerne budskabet med trænere, ledere og øvrige frivillige i jeres forening og netværk!