Testrup Beboerforening

Vi er en forening der arrangerer forskellige arrangementer for Testrup by og omegn, tidl. beboere og andet godtfolk der vil være med til at hygge sig med dejlige mennesker.

Foreningens mange frivillige hjælper til på mange forskellige måder. Vi har brugt en del penge på at bevare vores gamle frysehus, fået etableret en ny legeplads og bålhytte på vores sportsplads. Alt arbejdet er foregået på frivillig basis hvor det har været muligt.

Vi har frivillige som pynter vores krukker ved indfaldsvejene så det ser pænt ud.

Foreningen starter året med generalforsamling hvor der er stegt flæsk ad libitum, vi arrangerer ture ud i det blå, fællesspisninger bla i samarbejde med Testrup Menighedsråd og Testrup Gl. Skole,  filmfremvisninger i kirken, sommerfestuge, året slutter af med en julehyggeaften med gløgg og æbleskiver hvor roen får lov at sænke sig over vores smukke lille plet på jorden.

Alle er velkomne som medlemmer i vores forening, eneste krav er: godt humør :-)

Testrup Beboerforening

9640 Farsø