Aalestrup Videoklub

Aalestrup Videoklub har eksisteret siden 2007.Der er 14 aktive medlemmer og 154 støtte- medlemmer som hovedsagelig stammer fra/eller tilknytning til Aalestrup.

Vi vil gerne have flere aktive medlemmer, tegn dig som medlem kontiengentet koster kr. 100,00 pr. år.

De aktive medlemmer mødes hver tirsdag formiddag i kublokalet i Knabergården. Vi arbejder med optagelser og interwiev af gl. Aalestrup kommunes sogne. Vi har lavet film af Østerbølle, Fjelsø - Klotrup ,Testrup, Simested, Hvilsom, Vesterbølle, Aalestrup. Vi er nu igang med  Hvam, Gedsted Vi kan overspille VHS videoer til DVD m.m.. Film som er indspillet kan købes hos klubben eller Superkiosken i Aalestrup og ved Hessellund i Gedsted. Klubben har påtaget sig opgaver rmed produktion af film både for private personer og firmaer.

Vi har en del redigeringsudstyr,men mangler stadig udstyr da noget skal fornyes.

Gå ind på vores hjemmeside og se nogle af de film vi har lavet. HJEMMESIDEN: www.aalestrupvideoklub.dk

Aalestrup Videoklub

9620 Ålestrup