Aars Seniorer

Aars Seniorer: Foreningens formål er at samle pensionister og efterlønsmodtagere om aktiviteter af oplysende, kulturel og social art.

Aars Seniorer: Musik til danseaften på Kimbrer Kroen, sidste fredag kl. 19.00-23.00:

26. februar Svend Bisgaard, 18. marts Lars Palle, 29. april Oplev Spillemændene, 27. maj Leif Tolborg, 24. juni Svend Bisgaard, 26. august "Nullermændene", 30. september Lars Palle, 28. oktober "Nullermændene", 25. november kl.17.30 (julefrokost) Svend Bisgaard, 28. december (4. juledag) Aars Spillemandslaug. Andre aktiviteter: Tirsdag den 2. februar kl.13.00 rejsemøde i Aktivitetscentret. Mandag den 14. marts kl.14.00: Foredrag ved politibetjent Dorthe Gulias, som har gjort tjeneste i krigs hærgede områder ude i Verden, på Kimbrer Kroen, Aars. Tirsdag den 10. maj kl.13.00: Forårsfest for pensionister m.m. i Messecenter Vesthimmerland. Torsdag den 9.juni kl. 13.00: Sommerfest i Ø.Hornum Hallen. (arrangør Danske Seniorer, Aalborg Kreds) Onsdag den 15.juni: Udflugt til "Olsens Paradis" ved Bramming samtWelling Landsby museum. Onsdag den 17.august: Udflugt til Sandskulpturerne V/Blokhus m.m. 1 - 8/9: Flyrejse til Toscana, Italien. Torsdag den 15. september kl.18.30: Åle tur til Skivum Krat.Tilmelding til tlf.9862 3817 / 2165 5243. Mandag den 10. oktober kl.14.00: Underholdning med fællessang V/gymnasielærer Mads Ilsøe på Kimbrer Kroen, Aars. Tirsdag den 6.december kl.14.00 Gudstjeneste i Aars Kirke, derefter gratis kaffebord på Kimbrer Kroen, Aars. Bankospil hver tirsdag kl. 19.15 på Kimbrer Kroen.

Idræt (slutter til påske): Gymnastik hver mandag kl. 09.00 i Idrætscenter Østermarken, Aars. Bowling tirsdag i lige uger i Aars Bowlingcenter. Folkedans hver torsdag kl.14.00 i Aktivitetscentret, Bymidten, Aars. Datastue hver onsdag kl. 15.00 på Aars Skole bygning C. Porcelænsmaling hver tirsdag kl. 13.00 i Aktivitetscentret, Bymidten 15, Aars

Idræt begynder igen til september: Porcelænsmaling 6/9, gymnastik 12/9, folkedans 15/9, bowling 20/9, datastue 14/9.

Aars Seniorer V/Per Drejer

Aars Seniorer