• Få op til 10.000 kr. til jeres motionsløb

Planlægger jeres forening et mindre motionsløb med 50-500 deltagere, der får flere ud i det fri sammen? Så søg Nordea-fondens Løbspulje på 5. mio. kr.!

26.10.2021
  • 3 nye coronarelaterede hjælpepuljer hos DIF/DGI

Fra onsdag den 7. juli 2021 kan idrætsforeninger søge økonomisk hjælp til en lang række tiltag i genstarten efter coronanedlukningen samt om kompensation for manglende indtjening grunder coronarestriktioner.

08.07.2021
  • To puljer til genstart af kultur- og idrætslivet bliver forlænget

Der er etableret en række genstartspuljer, der skal understøtte genåbningen af kultur- og idrætslivet gennem aktiviteter og udvikling af nye formater i det offentlige rum. I to af puljerne er der fortsat midler til fordeling, og derfor er ansøgningsfristen forlænget til den 12. juli 2021 for Genstartspulje 1 og Genstartspulje 3.

02.07.2021

Få 10.000 kr. til jeres motionsløb
    Planlægger jeres forening et mindre motionsløb, der får flere ud i det fri sammen? Så søg Nordea-fondens Løbspulje på 5 mio. kr!
    10.06.2021
  • Hjælp til genstart af foreningslivet

Fritidsrådet har drøftet mulige scenarier for at kunne medvirke til og understøtte genstarten af foreningslivet i Vesthimmerlands Kommune efter Covid 19. I den anledning er det derfor nu muligt at søge om midler fra to nye puljer.

07.06.2021

Ældre indlæg ¿