• Borgermøder om ny fritidspolitik

Vesthimmerlands Kommune skal have ny fritidspolitik, og I, jeres medlemmer, jeres nabo og alle andre har mulighed for at sætte jeres præg på, hvilken retning fritidsområdet skal bevæge sig i den kommende tid!
    29.04.2021
  • Online lancering af det nye Erasmus+ program 2021-2027

Erasmus+ er EU’s succesfulde uddannelsesprogram, der støtter og styrker den europæiske uddannelsessamarbejde og udvikling. Nu er et nyt Erasmus+ program på trapperne.

11.03.2021
  • Ny tilskudsordning fra 1. januar 2020

I efteråret 2018 analyserede BDO lokaletilskudsområdet for det frivillige folkeoplysende foreningsarbejde. På baggrund af analysens anbefalinger er der truffet politiske...læs mere
    13.01.2020
  • DIF og DGI's foreningspulje

Har din forening et projekt, som i gerne vil søge midler til? Så er DIF og DGI's foreningspulje måske en mulighed!

14.06.2019
  • Hvad betyder den nye persondataforordning for Jeres forening?

D. 25. maj 2018 trådte den nye persondataforordning i kraft, som erstatter persondataloven. Den nye persondataforordning har skærpede krav, når I som forening behandler personoplysninger. Vi anbefaler, at I gennemgår jeres rutiner og procedurer, så I sikrer, at I opfylder kravene i persondataforordningen.

26.07.2018

¿ Nyere indlægÆldre indlæg ¿