AOF Vesthimmerland

AOF aftenskole udbyder kurser der giver dig mulighed for at genopfriske dine skolekundskaber eller tilegne dig ny viden, og her er AOF garant for faglig viden og positivt socialt samvær.

AOF har et godt tilbud til lokalforeninger. Det er blevet bestemt ved lov, at 10% at tilskudsmidlerne bruges til arrangementer og aktiviteter, hvor man tager forskellige samfundsspørgsmål op til debat på lokalt niveau.

Har du eller din forening en ide til debat-skabende emner, har vi mulighed for at gå ind med økonomisk støtte.

AOF kurserne giver dig mulighed for at genopfriske dine skolekundskaber eller tilegne dig ny viden, og her er AOF garant for faglig viden og positivt socialt samvær.

​Se alle kurser på vores hjemmeside: aof-vesthimmerland.dk

AOF har et ønske om at tilbyde et bredt og varieret udvalg af kurser, så hvis du har en god ide til et kursus som enten gerne ville deltage i, eller har et ønske om at undervise andre i, er du velkommen til at kontakte Skoleleder Ole Petersen på aftenskole@aof-vesthimmerland.dk eller tlf. 98 67 26 20.

AOF Vesthimmerland/Løgstør vil gerne arrangere kurser i hele Vesthimmerlands kommune, så har du lyst og mulighed for at undervise, er du velkommen til at kontakte Skoleleder Ole Petersen på aftenskole@aof-vesthimmerland.dk eller tlf. 98 67 26 20

• Formand
    A. Aage Mortensen