LOF Vesthimmerland

LOF er et af de 5 landsdækkende oplysningsforbund.

En traditionel dag- og aftenskole med bredt udsnit af kurser indenfor sundhed, kreativitet, sprog m.m.  Vigtig pointe er, at vi trods ordet AFTENskole udbyder kurser i såvel morgen, formiddags, eftermiddags- og aftentimerne.

LOF bidrager til kommunens sundhed i form af tilbud som kommer i forlængelse af en borgers rehabiliteringstilbud, og samarbejder gerne med andre foreninger af enhver slags.

Som folkeoplysende forening udbydes foredrag og debat, og også her er vi meget interesseret i og motiveret for samarbejde, således at budskaberne/debatterne kommer længere ud end hvis vi selv udbyder. Så kontakt skoleleder, hvis du sidder i forening med samme tankegang. Vi har også lidt økonomi til at skyde ind i samarbejdet

Landsbyerne er også et fokusområde for LOF, og ser du muligheden for samarbejde med borgerforeningen, forsamlingshuset eller synes du LOF skal udbyde i landsbyen, så hører vi gerne fra dig.

• Formand
    Jesper Holm Jespersen