Himmerland Golf Klub

Himmerland Golf Klub så dagens lys i 1980 og mange gæster og medlemmer har siden nydt godt af Himmerland Golf & Spa Resorts smukke anlæg, der udover to fabelagtige 18 hullers golfbaner - 'Backtee Course' og 'Garia Course' også byder på en pay and play par 3 bane 'Bette Course', spa & wellness, fitness, badeland, bowling, konferencefaciliteter, hotel og meget mere.

Klublivet er et kapitel for sig selv. Her er mange aktiviteter og turneringer til glæde for medlemmer, gæster og nye golfspillere - uanset køn og alder. Atmosfæren er på samme tid international og afslappet. Vore klubturneringer er velbesøgte og en god introduktion til klublivet i Himmerland. Find klubbens TURNERINGSPROGRAM samt KALENDER med øvrige golfaktiviteter lige HER...

På klubbens HJEMMESIDE - www.himmerlandgolfklub.dk - kan du desuden finde praktiske oplysninger om alt fra medlemskab og vedtægter til handicap og turneringsfee. Savner du nogle informationer, så send gerne en mail til SEKRETARIATET på adressen: golfklub@hgsr.dk.

Velkommen til Himmerland Golf Klub!

Himmerland Golf Klub

9640 Farsø