Aalestrup Seniorer

Foreningens formål er at samle alle seniorer og varetage deres interesser. Tilrettelægge kulturelle og underholdende arrangementer samt sørge for omsorg for hinanden.Enhver kvinde og mand kan optages i foreningen med et årligt kontingent  kr 100 år 2024

Til foreningens arrangementer, hvor der afspilles musik skal der normalt svares KODA-afgift for rettighederne til musikken. Denne afgift er indeholdt i det kontingent, som Aalestrup Seniorer betaler til Danske Seniorer. Derfor er en del af foreningens arrangenter udelukkende forbeholdt medlemmer.  TIL GENGÆLD koster det så kun 100 kr. om året pr. person for alle herlighederne!

Aalestrup Seniorer har en hjemmeside: aalestrup-seniorer.dk - her kan man se nyt om aktiviteter, kontaktadresser m.v.

Facebook: Aalestrup Seniorer

Aalestrup Seniorer