Opret ny forening

I forbindelse med oprettelse af jeres forening på Vesthimmerlands Kommunens foreningsportal, skal I oplyse en række forskellige ting.
En række af oplysningerne er obligatoriske, men dette justeres alt efter, hvilke foreningstype I er.
Alle foreningens kontaktoplysninger kan skjules, så de ikke er offentlig tilgængelige på foreningsportalen.

I forbindelse med persondataforeningen, som trådte i kraft den 25. maj 2018, skal Vesthimmerlands Kommune oplyse, hvordan vi behandler de data, som I angiver vedr. foreningen og jer selv.

I kan i Vesthimmerlands Kommunes foreningsportal - behandling og anvendelse af data læse mere om, hvordan jeres databehandles.
Husk at give et eksemplar til til formand, kasserer og kontaktperson, så de er orienteret,

• *
  • Hvis i ikke har et CVR-nr, skal i skrive "00000000".*
  • *
  • Regler

Adgangskodens længde skal være mindst 8 tegn;
    og samtidigt skal den opfylde minimum 3 af nedenstående regler.

• Mindst ét lille bogstav (a-å)
    • Mindst ét stort bogstav (A-Å)
    • Mindst ét tal (0-9)
    • Mindst ét specialtegn (!,#,%,&,mm.)